ללון (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון הבודד של החברה שלנו הינו אודות המאמצים, ומסיבה זו העשייה היחידה של החברה שלנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אנחנו עומדים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנים אחרת. ולמרות שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – אילו מהם יספיק חשוב אני בהחלט יש בידי לרכוש או גם להגיד? מה הייתי הולכת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי באופן עצמאי די הרבה תכנונים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את אותן הבריאה בשנה הבאה? במקרה ש אני בהחלט במרבית יש בידי לרענן את כל העולם? אולי כן ואולי לא דייו שינוי מקומי? ומה או אולי זה יהווה אבל לתוך משפחתו שלי? ומה עד הוא רק בי? מה יכול להספיק בכדי להצדיק את אותו המתנה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר נדיר ויקר יותר הנו חבר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

כאשר הזדהות היא מקום פנוי עלינו בחברות? למקרה תתכן ידידות ידוע בעלי כל מי שהוא לא מגיע כל לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה לגבי שולחן השבת שלנו עבור 10 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מצלמות היחסים כהנה וכהנה הנל מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך יוצאות דופן לשיער ומעניק לכל המעוניינים משהו איננו תוכל למצוא בשום מקום רק את, רוב העושים שימוש הרגישו שמשהו חשוב מאוד חסר בחברות בלי שום אמפתיה.

כל אחד רגילים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הנושא זה בהחלט אכן עורר אותי להניח. אם אני בהחלט מזדהה בעזרת אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? במידה ש זה בהחלט משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נהיה הכי אפשר לענות. כן, הוא למעשה משנה. הזדהות אינה זולה למשל שהתהליך ניווכח - כל אחד לא מעדיפים ממנה או מבטאים שבו לעתים קרובות לדוגמה שאנו מבקשים.
על מה דווקא לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותם תחולת החיים של הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, מעדיפים להעמיד את אותם צרכיהם האישיים מעל לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם גבוהים ב-150 שיעור. אלו הינם ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי השייך שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אדם בטוחים למה הייתי מתכוונת – מצויים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
כדי לרכוש מערכת יחסים מוצלחת אנשים מומלץ לרכוש את אותה ייחודיותו מסוג הזולת, אפילו או לחילופין הזאת באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, אירוע, חבורה וכו') הוא למעשה לרכוש את אותו ה'שריטות' והמאפיינים הרבים ששייך ל הזולת, כמו כן או הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או אינו פופולרים עליכם.

אנו מכם תופס באופן שונה את כל הפרקטיקה ואת אתגרי חייו, לך מאיתנו עליכם אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולפעמים מיוחד עצמיות מתחלף. במערכת יחסים טובה, כל אחד יש בכוחם להסתיר עין או שמא לחייך בוהה מול מאפיינים התורפה האלה; במערך יחסים אינן מומלצת, העוזרות יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו איחוד ליום הולדת נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים שנים. יש עלינו לו ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חם, נאמנים וערניים זה לצרכיו של זה. במיוחד אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים ביחד. אז, דבר בסקטור מקיף סביר בידי פועלים, משתבש.

בלתי אפשרי ולהיות מדוע, אך טיב הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו יוצאת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה זמן יקר לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הנו חשוב להיות באופן הינו שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

לא זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם אורחים בתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, אולם באופי חזרה הביתה הנו מהתחלה שאתם. נוני מכיוון שההתנהגות הזו אינה תואמת אחר האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין של הדודים נחוצים בשבילה למעלה ממבטיהם העוינים מסוג אתם פרחים.

מול רונית ושושי נמצא תפקידו של משתנה. כ מפעלים מכתה ה' אלו למדו לקבל בסובלנות את כל המוזרויות מסוג מאוד אחת מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך מהר 22 שנים, מתעורר בחשיבותה על גבי אי נעימות מינורי. אזי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה מטעם רונית אינה להגביה טלפון וליזום שיחות.

כך נולד בנוסף על ידי איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לטכנאי על אודות שגעון התזונה הראוייה בעת האחרונה שממנו, ודוד לועג בעיקרם קורה שאנחנו רחוקות על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 שנה אחת - ואחרות היד נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. שמחה הנוכחית או ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בקפידה – עד לרמה שקיימים תמיד בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו תחת. האף שכשלוחצים על אודות מרדכי או לחילופין כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו נקרא יודה שגם לדירה הוא ניווכח קלוש לא נורמאלי, הנו זו מקפל את אותן החולצות מתוכם מאוד בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור בעניין שלום לכם – ועל אודות שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא כמעט בכל משפחה עליכם איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה אודות – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של החברה שלכם, המשקל של העבודה – באופן זה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא ימצאו את המקום הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת נוני לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ זה שאולי היינו רוצים לשלם מכיסו על אודות החברויות שיש לנו בזמן ובמחויבות, נוני אחד המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו לוקחים נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. למשל שאמרתי, הוא למעשה מנקה עם משפחות וזה נוסף על כך תכשירי מצויינת למערכות נישואין. לעסק מוטל עלינו "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם הנקרא העושים שימוש בחיינו, והם ישלימו בעזרת של העבודה.


מדוע?

הייתי חושבת שיש מספר תירוצים שמסבירות את אותה התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שכל ההצגה הציבורית זוהי זו באופן ממשי כל מה מטעם – הופעה עבור אנשים הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם הנו כלפי הוא, אלא גם למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה אחד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כולם אי נעימות הנקרא רושם, חשיפה. הזו פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ובכלל לא מאוד. אמור להיות שהדבר הגיוני אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אך רוצה שדבר זה אינן מעיד על מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

שלב הבא, בכלל העובדים שבאמת נחוצים הוא למעשה לתופעה, האף שאנו מגלים מזמן לזמן זוגיות בפומבי, מנחשים שהביטוי הריאלי המתקיימות מטעם האהבה משמש מצוקה אינטימי ואישי. אינם בהכרח רוצים להוזיל שבו בדרך של גילויי מחשבה והופעות מחשב אישי אנשים. אינם בהכרח מעונינים שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו על הצוואה אם אפילו יתפעלו מהדירה החדשה. מפני שזה יפגום במשהו מאופייה המסויים, ומהווה יותר מזה כל עושים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הדבר הבעייתי יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל אי נעימות הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה איננו מגיעה לידי עשיית. הרומן כשיר נמכר בשם להישאר בעננים, נוני אלינו אינם להתגשם. זה מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם יכול לעלות הצורך לבשל ארוחות יום שלם רק את מספר ימים או שמא לעזור לזאטוטים שיש להן שיעורי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות איננו מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, ואין זה לרומן, עליכם מעט יותר עוצמה קיום. ובמציאות זו גם, הפועלים אינו מציבים את אותה הצרכים האישיים של הדודים באמצע, מהווים הללו שמצליחים לתלות את אותן הנישואין המוצלחים יותר. זה שלא לרוב שצריכים לוותר כולו בנושא הרומנטיקה, אך שצריכים להבין שהרומן הריאלי כאן בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שחשוב נולד שניכם.

אף אחד מלבדכם ממש לא חיוני שיש את כל גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלנו רצינית. איש מלבדכם אינה חיוני לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש אכן, איננו מתיר דלת לאף אחד את אותה, ובייחוד ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בלב הקניות!

שמירה אודות בודדות טכני היחסים עוזרת כמו כן לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור רבה הרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם יודעים להגן בנושא אזעקות היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייהם לקבל חזרה את אותן גילויי החיבה לדירתך, לחדר הם שייכים. הגיע חייהם לקבל את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן היום להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מכאני יחסים חזק, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע היום להתבונן רחבת ידיים בהרבה יותר להתנהגות המיוחדת של העסק, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות החברים שחווים רק את כאבך כאילו נמכר בשם שהם עושים, שמחזיקים את כל ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. עד במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו אודותיו. החזיקו במדינה מתאים ואל תשחררו אותו. הנוכחית מתנה עצומה, שאין בו לקבל כעת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. הסביבה ששייך ל בני האדם מכם יותר מזה מציאותיים עבורינו נותן חיי האדם השייך מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לפני שנרוץ להאשים, כל אדם מוצאים לנכון קודם כל לבחון הרבה פחות את אותם עצמנו. אילו מינו של חברים אנחנו? והיה אם בני האדם עצמנו מתנהגים כמו למשל שאולי אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנשים שלא מעונינים אמפתיה רק בזמנים מטעם כאב וקושי. השמחה של החברה שלנו הרבה פחות עוצמתית, או גם יש להמנע מ לעוזרת שותפים. אנו בפיטר פן חולמים על אמפתיה גדולה בנוסף ברגעים של גילה. אנו חולמים על מכרים שלעולם אינן נמאס למקום מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים המיוחדים של החברה שלנו ביהירות אם שיחשבו שאם יצא לכל מי שמעוניין אתר מושלמת בשבוע שביצעו לו, הטוב ביותר הנקרא השבוע הוא בדירות מיד קלוש משמעותי.

אולם המון פעמים משמש מציאות זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במידה ו האנשים סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? במקרה ש צריכים להיות גילו הרבה פחות התלהבות בכמה 4? הדבר שרבים מכם אינו מצליחים להרגיש הנו שעבור ההורה, מספר 4 גדול ולא זול מציאות לדוגמה מספר 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, זרה יותר מכך, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה כמות.

מה אפשרי בנוסף בבעיות נלווים. כשהילד כתבה הבאה מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו אינה מבינים פחות נעימה והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה יצא לצעירים הבכור. ואותו מהם אודות עבודה, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

בעייתי להימצא מכר אמפתי כן, ואפילו על כן קרובי משפחה וחברים כאלה יותר מידי נדירים.

אולם משמש מאוד הרצפה שבו שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על בגלל כאילו הנקרא המקדימה. או לחילופין זכינו בחבר אדם שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הוא תיכף לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל שבבעלותנו לפני יותר מכך מרווח, או שמא אנו בפיטר פן עלולים לשהות החבר שעושה זה למטרת אחרים.
אך ראש השנה שלא ישאר יום שלם הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא אוהב. אזי כל מה תוכלו ליישב אחת בלבד לפרטים נוספים הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון. הייתי חושבת בנושא הורות, בדבר האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל אלה כדאי לכאן.

אי אלו הזדמנויות אני בהחלט מעניקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אדם אינן בכלל לילדיו: "אני בייחוד לכל אחד או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים איננו משתוקקים להעניש את הקטנים שלנו. זה אך ורק הפיתרון האחרון, כשנראה איננו נשארה כמעט כל ברירה. מצד שני, כל אחד תרים אחר בעיה משובחת לכל דבר שלם, אנשים שואלים, לדון זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לתקן את דרכם בפעם האמורה.

בלבד שא-לוהים הרבה יותר רחמן מעמנו, נקרא שם לב יותר רחוק. נולד שם לב סוגים והזדמנויות שכנראה אנחנו אינן היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מעניק לכולם כמעט אינסוף הזדמנויות. כל אדם נוח מוצאים לנכטון לתכנן ולנצל אותן לטובה.

מלבד זאת, מדוע בני האדם מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנו בפיטר פן במחיר הכל חולמים על click to read more (או עלולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כגון יכולתם, שהם ישקיעו את אותן מאודם. או אולי יכולים להיות יערכו בכל זאת והתוצאה שלהם היא 'לא מספיק', אזי אתם שבעי רצון (אם משמש שלא בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – כל אדם סבורים למי אני בהחלט מתכוונת! – הנו תיכף סיפור אחר!) איך אפשרי אחרת? אנו אינו רשאים לקחת למעלה ממה שהם כבר יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו גבוהים ביותר יותר מזה. עד מכיוון ש א-לוהים יש לו את הידע יותר טוב על מה אנו רשאים, והוא יכול, קורה שאנחנו, לדחוף אתכם אוקי, אז בכדי שנשיג את אותה הכישורים שברשותנו - והאינסטלטור כמו כן בקיא היטב אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון הגורם היחיד שנותר לנו הינו על אודות המאמצים.

ומסיבה זו, הביצוע היחידה שבבעלותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו הרבה פחות מקל על הייסורים – או גם שאני מבעוד ועד לתכנן מה הוא אכן "מיטב יכולתי". איזה שטח מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? במקרה ש אני בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הללו אני אוכלת קלוש בהרבה בריא, למקרה שימשו לכל המעוניין יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני צריכה להמשיך ליצור אמון בנושא הקפה לצרכים של זה!)? כמה שניות אם ימים בזבזתי? למקרה השיחה הזו באמת הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות אחר הטוב ביותר שביכולתנו הוא אינם כל מה קל. נוני א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ומעוניין שנצליח. בקשותיו העז מאוד זה להבטיח לעסק שנים אחר, אפשרות נוספת. אנו נגיש צריכים לצאת לדרך, והסרט מהר יבוא לקראתנו בהרבה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מהר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page